Digitaal jaarverslag 2019

Vol trots presenteren wij ons digitaal jaarverslag 2019. In veel opzichten een mooi jaar. In 2019 hadden we prachtige parels in ons aanbod aan proffesionele podiumkunsten. Voor ieder op zijn eigen manier, niveau en genre.

Niet alleen over voorstellingen, maar ook over bepaalde activiteiten en evenementen in 2019 raakten bezoekers niet uitgepraat. Het druk bezochte KeyKeg Bierfestival, het oergezellige Kingsday en de sportieve GameDay; een paar voorbeelden van parels die voor een brede samenleving werden georganiseerd.

Daarnaast groeide de commerciële en sociaal-culturele verhuur en ontstonden mooie lokale en regionale samenwerkingen.

Kortom we hebben op alle vlakken een fantastisch jaar achter de rug. Niks stond ons in de weg om het in 2020 nog succesvoller te doen. Met de kennis van nu weten we helaas wel beter...
Maar wij zijn positief ingesteld, cultuur kleurt het leven. Ook, of misschien wel juist, in deze onzekere tijden.