Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over uw kaarten, betalingen of reserveringen? Bekijk de veelgestelde vragen en vind antwoord op de meest gestelde vragen.

Wachtlijst
Is de voorstelling uitverkocht maar, wil je toch nog een kans maken op een kaartje? Meld je dan aan voor de wachtlijst. Dat kan via de voorstellingspagina op de website. Zodra er stoelen vrijkomen nemen we per email contact met je op. Dat kan een week voor de voorstelling zijn, maar ook op de dagzelf. De wachtlijst wordt benaderd op volgorde van binnenkomst.
jas meenemen in de zaal?
Op last van de brandweer bent u verplicht uw jas af te geven bij de garderobe.

Is de garderobe bij het toegangskaartje inbegrepen?

De garderobe is bij het toegangskaartje inbegrepen. U kunt dus zonder extra kosten gebruik maken van de garderobe.

Is een drankje inclusief?

U hoeft tijdens de pauze niet in de rij te staan voor uw drankje. Prijzen van voorstellingen in de gids en op de website zijn incl. pauzedrankje, garderobe en servicekosten. Prijzen van staconcerten en –feesten zijn incl. garderobe en reserveringskosten. Indien u reserveert komen er dus géén extra kosten bij.

Wanneer wordt de eindtijd van de voorstelling bekend?

U ontvangt ongeveer 2 dagen voor uw gereserveerde voorstelling een email met praktische informatie. In deze email staat ook de geschatte eindtijd vermeld. Let er hierbij wel op dat de werkelijke eindtijd afhankelijk is van een aantal factoren (applaus, toegiften etc.) en dus kan afwijken van hetgeen in deze servicemail vermeld is. Let op, u ontvangt alleen deze servicemail als u zich heeft ingeschreven voor de nieuwsbrief met optie: 'Inhoudelijke en/of praktische informatie rondom uw bezoek'. 

Ik heb problemen met het aanmaken van een account. Hoe kan dat?
Waarschijnlijk maakt u gebruik van een verouderde internetbrowser. Check hier welke versie u heeft en of deze geüpdatet zou moeten worden: www.kampanje.nl/check

Hoe kan ik een Kampanje cadeaubon kopen?
Wilt u graag een avondje theater cadeau geven, maar weet u niet welke voorstelling u moet kiezen? Geef dan een Kampanje-podiumcadeaukaart. De podiumcadeaukaart kunt u bij de kassa van de Kampanje kopen of online bestellen. De cadeaukaart is onbeperkt geldig. Op werkdagen vóór 15.00 uur besteld, dezelfde dag verstuurd. Deze Kampanje-podiumcadeaukaart is zowel online op onze website, als bij de kassa te verzilveren (en niet alleen bij de Kampanje, maar ook bij alle andere theaters).

Wachtlijst
Is de voorstelling uitverkocht maar, wil je toch nog een kans maken op een kaartje? Meld je dan aan voor de wachtlijst. Dat kan via de voorstellingspagina op de website. Zodra er stoelen vrijkomen nemen we per email contact met je op. Dat kan een week voor de voorstelling zijn, maar ook op de dagzelf. De wachtlijst wordt benaderd op volgorde van binnenkomst.

Hoe kan ik mijn tegoedbon en/of Theater en Concertbon verzilveren?

Een tegoedbon en Theater en Concertbon kunt u helaas niet digitaal inwisselen. Als u dit als betaalmiddel wilt gebruiken bij het reserveren, kunt de bon meenemen naar de kassa of telefonisch contact met ons opnemen nadat u de volgende stappen doorlopen hebt:

  1. Selecteer uw voorstellingen en stop ze in uw winkelmandje (zoals op de gebruikelijke manier)
  2. Kies uw stoelen en de prijssoort
  3. Klik op de rode button 'Afrekenen'
  4. U ziet nu 'betaalwijze Podiumcadeaukaart' en 'iDeal'. Laat uw scherm open staan en bel de kassa via T. 0223-674 664. Wij kunnen uw reservering dan handmatig definitief maken en uw winkelmandje legen (met de door uzelf gekozen stoelnummers).Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Is mijn bestelling wel gelukt?
    Controleer de map waarin uw SPAMberichten terechtkomen in uw e-mailprogramma. Ook is het belangrijk dat u na uw online betaling klikt op 'Voltooien' om terug te keren op de website. Als uw betaling gelukt is, moet u binnen een uur de kaarten ontvangen.

 

Kan ik mijn kaarten nog annuleren of wijzigen?
Het omruilen en teruggeven van toegangskaarten is mogelijk tot 48 uur voor de voorstelling. U ontvangt een tegoedbon ter waarde van de prijs van de toegangskaart met aftrek van €2,50 administratiekosten per toegangskaart met een max. van €10,00 per annulering.
 

Ik kom met een klein kind naar de voorstelling. Zijn er stoelverhogers?
Ja. Wij beschikken over een flink aantal stoelverhogers, zodat de allerkleinsten de voorstelling ook goed kunnen zien.

 

Ik wil plaatsen reserveren voor een rolstoelgebruiker. Hoe kan ik dat doen?
Helaas kunt u deze niet online reserveren. Belt u met onze kassa om te reserveren: 0223 674 664 (di t/m vr van 12.00 - 17.00 uur en zat van 13.30 - 17.00 uur).

 

Staat uw vraag er niet tussen? Mail dan naar reserveren@kampanje.nl en wij zullen uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Deze website maakt gebruik van cookies
Deze website maakt gebruik van cookies. Cookies zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en dat uw voorkeursinstellingen onthouden worden. Deze cookies worden ook gebruikt bij onderzoek om de werking van de website te optimaliseren. Voor het plaatsen van deze cookies vragen wij uw toestemming.
cookies