Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over uw kaarten, betalingen of reserveringen? Bekijk de veelgestelde vragen en vind antwoord op de meest gestelde vragen.

Is de garderobe bij het toegangskaartje inbegrepen?
De garderobe is bij het toegangskaartje inbegrepen. Op last van de brandweer bent u verplicht uw jas af te geven.

Is een drankje inclusief?

U hoeft tijdens de pauze niet in de rij te staan voor uw drankje. Prijzen van voorstellingen in de gids en op de website zijn incl. pauzedrankje, garderobe en servicekosten. Prijzen van staconcerten en –feesten zijn incl. garderobe en reserveringskosten. Indien u reserveert komen er dus géén extra kosten bij.

Wanneer wordt de eindtijd van de voorstelling bekend?

U ontvangt ongeveer 2 dagen voor uw gereserveerde voorstelling een email met praktische informatie. In deze email staat ook de geschatte eindtijd vermeld. Let er hierbij wel op dat de werkelijke eindtijd afhankelijk is van een aantal factoren (applaus, toegiften etc.) en dus kan afwijken van hetgeen in deze servicemail vermeld is. Let op, u ontvangt alleen deze servicemail als u zich heeft ingeschreven voor de nieuwsbrief met optie: 'Inhoudelijke en/of praktische informatie rondom uw bezoek'. 

Hoe kan ik een Kampanje cadeaubon kopen?
Wilt u graag een avondje theater cadeau geven, maar weet u niet welke voorstelling u moet kiezen? Geef dan een Kampanje-podiumcadeaukaart. De podiumcadeaukaart kunt u bij de kassa van de Kampanje kopen of online bestellen. De cadeaukaart is onbeperkt geldig. Op werkdagen vóór 15.00 uur besteld, dezelfde dag verstuurd. Deze Kampanje-podiumcadeaukaart is zowel online op onze website, als bij de kassa te verzilveren (en niet alleen bij de Kampanje, maar ook bij alle andere theaters).

 

Hoe kan ik mijn tegoedbon verzilveren?

Een tegoedbon kunt u helaas niet digitaal inwisselen. Als u dit als betaalmiddel wilt gebruiken bij het reserveren, kunt de bon meenemen naar de kassa of telefonisch contact met ons opnemen nadat u de volgende stappen doorlopen hebt:

  1. Selecteer uw voorstellingen en stop ze in uw winkelmandje (zoals op de gebruikelijke manier)
  2. Kies uw stoelen en de prijssoort
  3. Klik op de rode button 'Afrekenen'
  4. U ziet nu 'betaalwijze Podiumcadeaukaart' en 'iDeal'. Laat uw scherm open staan en bel de kassa via T. 0223-674 664. Wij kunnen uw reservering dan handmatig definitief maken en uw winkelmandje legen (met de door uzelf gekozen stoelnummers).

 

Staat uw vraag er niet tussen? Mail dan naar reserveren@kampanje.nl en wij zullen uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.