Digitaal jaarverslag 2020

vr 30 apr

En toen werd het stil op 12 maart 2020 in de Kampanje. Er kwam geen geplande voorstelling ‘Zin’ van Arjaen Ederveen en Jack Wouters die al compleet opgebouwd was in de Variopoolzaal, maar een team van collega’s dat klanten afbelden en mailden dat er geen theater was de komende dagen. Gelukkig wisten we toen nog niet dat er bijna geen theater en andere activiteiten zouden plaatsvinden het komende jaar. Iedereen ging vol goede moed aan de slag. Die moed is er nog steeds, maar na een jaar van annuleren, verplaatsen en als we wel open mogen kijken wat er wel kan, zakt de moed je soms na de zoveelste persconferentie wel even in de schoenen.

Maar toch zijn er ook lichtpuntjes. Want naast dat we 2020 super goed van start gingen met mooie voorstellingen en evenementen; zoals het staconcert met 1750 man publiek bij The Dirty Daddies of de voorstelling ‘Tis hier geen hotel’ waarbij al het publiek met tranen van het lachen naar buiten kwam of absurdist Stefano Keizers die kruipend de foyer verliet, werden er ook nieuwe evenementen en activiteiten bedacht binnen de grenzen van wat wel mocht.

U leest er meer over in ons digitale jaarverslag 2020.

En wij zijn nog steeds positief ingesteld, want cultuur kleurt het leven.