Kaartverkoop

Bestelproces
Hulp nodig bij het online reserveren of het aanmaken van een account? Klik hier

For reservation cards for foreign guests
Of voor betalingen vanuit het buitenland: stuur ons een email / click here

Nageniet-arrangementen
Met ingang van het nieuwe theaterseizoen 2018-2019 verkopen wij vooraf geen nageniet-arrangementen meer. Het assortiment in de foyer wordt uitgebreid en na afloop van de voorstelling is altijd óf het KeyKegcafé geopend of Restaurant Stoom. Ter plekke zijn borrelhapjes en drankjes te bestellen.

Online reserveren

Als u online kaarten bestelt kunt u deze betalen met iDeal. U kunt uw PodiumCadeaukaart ook online verzilveren.

Reserveren bij de kassa
Tijdens onze openingstijden kunt u kaarten bij de kassa reserveren. Bij de kassa kunt u ook met Kampanje Cadeaubonnen en PodiumCadeaukaart betalen.

Telefonisch reserveren
Tijdens onze openingstijden kunt u ook telefonisch uw kaarten reserveren. U ontvangt bij een telefonische bestelling een bevestiging per email. De kaarten moeten binnen 14 dagen na reservering worden afgehaald of per bank worden betaald op rekening NL42RABO0303923385 t.n.v. De Kampanje o.v.v. uw postcode en huisnummer. Wilt u de kaarten thuisgestuurd krijgen, dan kost dat € 3,50 per bestelling.

Zelf stoelen kiezen
Alleen bij voorstellingen in de Variopoolzaal (nieuwe naam grote zaal) kunt u uw stoelen kiezen. Als u een ‘favoriete plek’ hebt kunt u deze plek bij een volgende voorstelling automatisch selecteren door op ‘herhaal vorige keuze’ te klikken. Voorstellingen in de Middenzaal van de stadshal of KeyKegzaal hebben vrije stoelkeuze.

Wensenlijstje
De voorstellingen die u wilt reserveren kunt u op uw eigen online wensenlijstje zetten. U vindt deze knop op elke voorstellingspagina.Wilt u reserveren dan kunt u met 1 druk op de knop al uw voorstellingen aan uw winkelmandje toevoegen. U hoeft dan alleen nog de stoelen en de prijssoort te kiezen.

Winkelmandje
De voorstellingen in uw digitale winkelmandje blijven één uur voor u gereserveerd. Zorg dus dat u de bestelling binnen 60 minuten afrondt, of de bestelling in meerdere delen doet door de 1e bestelling voor 60 minuten af te ronden en nog een keer opnieuw in te loggen voor deel 2.

Maximaal aantal kaarten

U kunt per voorstelling maximaal 8 kaarten reserveren. Bij 'populaire' voorstellingen kan een maximum van 2 of 4 kaarten per klant gelden. Wilt u meer kaarten reserveren, belt u met onze kassa.

Gouden Vrienden en Vaste klanten
Gouden Vrienden van de Kampanje hebben eerste keus voor de kaartverkoop van het nieuwe seizoen en Vaste klanten (klanten die 5 of meer verschillende voorstellingen gereserveerd hebben afgelopen seizoen) sluiten hierop aan. Gouden Vrienden en Vaste klanten hebben schriftelijk bericht ontvangen over het bestelproces en het tijdstip waarop de kaarten voor het nieuwe seizoen besteld kunnen worden. Meer info en hulp bij het reserveren voor Gouden Vrienden en Vaste klanten.

Mindervaliden kunnen uitsluitend via de kassa of telefonisch reserveren i.v.m. speciale wensen. In al onze zalen zijn rolstoelplaatsen beschikbaar.

Servicekosten
seizoen 2018-2019
Alle toegangsprijzen zijn inclusief service- en reserveringskosten. Indien u reserveert komen er dus géén extra kosten meer bij.

  • Bij reguliere voorstellingen zijn de servicekosten € 4,50 (garderobe, pauzedrankje en reserveringskosten).
  • Bij kindervoorstellingen zijn de servicekosten € 2,50 (garderobe, limonade en reserveringskosten).
  • Bij staconcerten zijn de servicekosten € 2,50 (garderobe en reserveringskosten).

Seizoen 2017-2018
Alle toegangsprijzen zijn inclusief €4,- servicekosten (garderobe en pauzedrankje) en exclusief €0,50 reserveringskosten per toegangskaart. Voor kindervoorstellingen zijn de servicekosten €2,-.

65+ / CJP
Er is geen speciale korting voor 65+ en CJP.

Verhinderd/kaarten annuleren
Het omruilen en teruggeven van toegangskaarten is mogelijk tot 48 uur* voor de voorstelling. U ontvangt een tegoedbon ter waarde van de prijs van de toegangskaart met aftrek van € 2,50 administratiekosten per toegangskaart met een max. van € 10,00 per annulering.

*Geldig vanaf start eerste voorstelling theaterseizoen 2018/2019

Kortingsacties
Kortingsacties zijn niet geldig op reeds gereserveerde kaarten.

Annulering / verschuiving / verplaatsing van een voorstelling
Wijzigingen van data, tijden of zaalwissels worden per e-mail aan de bezoekers kenbaar gemaakt. Indien u niet per e-mail bereikbaar bent, benaderen we u per telefoon. Wijzigingen worden ook op de website en op social media vermeld.

Spaarpunten
Bij iedere €10,- die u bij de Kampanje besteedt aan toegangskaarten of diners online geboekt (in combinatie met een voorstelling), ontvangt u een Kampanje spaarpunt. Uw spaarpunten bewaren wij op uw eigen digitale account. In de (digitale) nieuwsbrief, en via de website en social media informeren wij u over uw saldo en de speciale acties. De spaarpuntenactie eindigt einde seizoen 17/18.

Cadeaubonnen
Bij de Kampanje kunt u twee verschillende soorten cadeaubonnen kopen: De  Stoomcadeaubon en de landelijke Podium Cadeaukaart. Alleen deze cadeaubonnen worden ook als betaalmiddel bij de Kampanje geaccepteerd. Met de Podium Cadeaukaart kunt u ook online betalen.

Tegoedbon inwisselen
Een tegoedbon kun u helaas niet digitaal inwisselen. Als u dit als betaalmiddel wilt gebruiken bij het reserveren kunt de bon meenemen naar de kassa of telefonisch contact met ons opnemen nadat u de volgende stappen doorlopen hebt:

  • Selecteer uw voorstellingen en stop ze in uw winkelmandje (zoals op de gebruikelijke manier)
  • Kies uw stoelen en de prijssoort
  • Klik op de rode button 'Afrekenen'
  • U ziet nu de Betaalwijze Podiumcadeaukaart en iDeal. Laat uw scherm open staan en bel de kassa (0223 - 674 664). Wij kunnen uw reservering dan handmatig definitief maken en uw winkelmandje legen (met de door u zelf gekozen stoelnummers).

 

Er is iets misgegaan met het laden van dit evenement. Probeer het later nogmaals.